marți, 13 martie 2012

Promovarea SEO si deflatia vechimii

Optarea pentru o promovare seo pornind de la un site nou, se loveste tocmai de problema noutatii

Promovarea SEO este noua forma de  publicitate asa cum internetul tinde sa devina principala piata de desfacere. Orice om de afaceri trebuie sa se preocupe ca site-ul sau sa apara cat mai in fata la cautarile pe motoarele de cautare. Aici intervin strategiile de promovare seo. Insa trebuie avuta in vedere aceasta inca de la construirea site-ului si alegerea numelui de domeniu.

 

Deflatia vechimii

La construirea unui site de la 0 aveti un avantaj major: puteti sa alegeti gazda potrivita si numele de domeniu cuvenit.Totusi, Google utilizeaza un factor pentru deflatia vechimii in clasificarea site-urilor, presupunand ca site-urile relativ noi sunt mai putin demne de incredere pentru cautari. Aceasta este o problema specifica pentru site-urile noi, deoarece atat domeniul, cat si toate linkurile inbound (alte site-uri ce se leaga de acesta) sunt afectate de aceasta deflatie. Deflatia pentru vechime a fost conceputa in scopul de a-i feri pe spamerii lipsiti de scrupule sa construiasca 1000 de site-uri pentru Viagra intr-o singura saptamana, sa le stearga cand erau depistati si sa le infiinteze din nou altundeva. 

 

Strategia Google

Este perfect adevarat ca se poate astepta intre sase si douasprezece luni, sau chiar mai mult, pentru a incepe sa obtineti clasificari bune, dar puteti folosi in mod inteligent timpul respectiv pentru a construi linkuri inbound si a va rafina abilitatile de copywriting. In clipa de fata poate ca sunteti nemultumiti, dar, cu riscul de a sublinia evidenta, douasprezece luni nu inseamna chiar asa mult in lumea afacerilor.

Filtrul pentru deflatia vechimii a lui Google a slujit de fapt la cresterea gradului de similitudine intre lumea online si lumea off-line.  Orice afacere are nevoie de timp pentru a deveni cunoscuta si promovata. Site-urile Viagra sunt lipsite de scrupule si singurul lucru de care se pot teme oamenii de afaceri seriosi este doar o mica intarziere.

 

Cumpararea unui domeniu existent

Presupunand ca sunteti nerabdatori sa progresati (asa cum se intampla frecvent cu noii webmasteri) si ca nu puteti rezista cele sase sau douasprezece luni necesare pentru ca un domeniu nou sa se clasifice bine, aveti posibilitatea de a cumpara un nume de domeniu expirat sau privat.

Nu uitati ca Google incearca sa simuleze cat mai bine lumea reala. Daca o companie achizitioneaza o alta sau fuzioneaza cu ea, v-ati astepta ca valorile PageRank si linkurile celor doua firme sa fie transmise noii entitati. Asa se si intampla. Prin urmare, daca veti cumpara un domeniu activ (intr-o licitatie privata) si veti utiliza redirectionari corespunzatoare nu aveti de ce sa va temeti.

 

Ocolirea politicii Google

In acelasi timp insa, daca veti cumpara un domeniu defunct „trecut pe linie moarta”, nu exista realmente niciun motiv pentru care sa captati vreunul dintre clientii fostei afaceri. Google descurajeaza in mod activ obiceiul cumpararii de domenii vechi pur si simplu pentru a scapa de intarzierea vechimii si multi cumparatori de domenii sterse constata acum ca valoarea PageRank pe care credeau ca o capata este stearsa la scurt timp dupa achizitie.

Daca va intereseaza un domeniu aflat pe punctul de a expira, este o idee buna sa contactati detinatorul numelui de domeniu si sa incercati sa achizitionati domeniul in mod privat prin intelegere reciproca, inaintea expirarii.

Intregul proces, de la data expirarii domeniului, pana la stergerea sa reala din baza de date ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers, care gestioneaza numele de domenii), dureaza practic pana la 75 de zile, asa ca ar trebui sa aveti timp suficient pentru a conveni asupra unui acord.


promovare seo, promovare seo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu