miercuri, 28 martie 2012

Importanta si alegerea cuvintelor cheie pentru promovarea SEO

SEO (search engine optimization) e cea mai importanta practica de promovare pentru orice tip de site care vrea sa capitalizeze de pe urma vizitelor si pozitiei in motoarele de cautare. Optimizarea continutului si a sitului in sine, precum si alegerea cuvintelor cheie potrivite pentru situl dumneavoastra vor putea avea rezultate foarte bune, intr-un interval de timp acceptabil. Exista mai multe unelte profesioniste pe care le puteti folosi, cum de asemenea puteti alege sa lucrati cu o companie profesionista pentru promovare seo.

In acest articol ne vom axa pe cuvintele cheie si pe importanta lor pentru dezvoltarea sitului, precum si pe cateva metode/unelte interesante pentru exploatarea acestora. Cuvintele cheie sunt practic cuvintele pe care vizitatorii le folosesc pentru a cauta continut pe internet. Situl dumneavoastra trebuie sa contina acele cuvinte cheie in articolele din continut si sa fie optimizate pentru a fi gasite usor. Alegerea cuvintelor cheie e parte arta, parte stiinta. Trebuie gasite acele cuvinte care pot fi convertite intr-o nisa pentru situl sau reteaua de situri, fiind nevoie de multa cercetare si abilitate pentru a gasi cuvintele pe care userii de toate conditiile le folosesc cand deschid un motor de cautare.

Brainstorming: Aceasta metoda poate parea putin naiva, dar poate da rezultate de multe ori. Practic, partea creativa din echipa dumneavoastra- de obicei copywriterii- trebuie sa vina cu idei legate de cuvintele, termenii si habitudinile clientilor. Ideal, trebuie intocmita o lista de cuvinte si teme care i-ar putea interesa pe clienti, chiar daca au legatura directa sau nu cu produsul sau serviciile de pe site. De exemplu, multi oameni cauta informatii pe internet sub forma unei intrebari, asa ca poate e oportun sa concepeti cuvintele cheie sub forma unor raspunsuri la intrebari.

Folositi uneltele de social media ca sursa de inspiratie: Scanand situri precum Facebook si Twitter puteti gasi termeni si cuvinte de jargon pe care oamenii activi pe internet le folosesc deseori. O pagina buna de Facebook, cu multi prieteni in lista, e o sursa invaluabila de informatii legate de nuantele de limbaj pe care oamenii le folosesc.

Folositi unelte gratuite sau cu costuri reduse. O data cu dezvoltarea tehnologiilor SEO, au aparut foarte multe unelte pe care le puteti folosi pentru a rafina cautarile de cuvinte cheie. Practic, aceste unelte incearca sa anticipeze care ar fi cele mai interesante cuvinte cheie legate de produsul dumneavoastra, bazandu-se pe cantitati imense de date care sunt adunate de pe motoarele de cautare. In mod firesc, Google ofera una dintre cele mai interesante unelte, numita Google Wonder Wheel. Aplicatia e usor de folosit. Trebuie doar sa introduceti cuvintele cheie pe care le considerati legate de situl sau produsele dumneavoastra si Google va ofera o lista de cuvinte conexe. Aceste conexiuni sunt realizate in functie de cautarile pe care userii le-au facut deja si astfel puteti beneficia de toata “intelepciunea” pe care Google o aduna clipa de clipa. Adwords Keyword Tool e o unealta care te ajuta sa afli ce cuvinte cheie legate de profilul sitului sunt cautate foarte des, dar au o concurenta mica. Cu alte cuvinte, sunt inca niste care sunt foarte cautate de useri, dar care inca nu au acoperire din partea antreprenorilor web. Folosind corect aceasta unelta, veti putea sa va reganditi poate campania de marketing online astfel incat sa mergeti in intampinarea userilor decat sa incercati sa le modificati comportamentul online pentru a va gasi.


promovare web, promovare seo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu